sobota, 1 marca 2008

wiosna przyjdzie mimo wszystko - tak jak nowy freebie :)

...ani kiepski nastrój, ani plucha za oknem, ani... nic nie powstrzyma wiosny...i dobrze!!! Choć okoliczności temu nie sprzyjają (ale o tym może przy innej okazji), nadeszła pora na coś nowego, wiosennego :) Zatem krótko, nowy zestaw i oczywiście pasujący do niego "freebie"!!

For those who visit my blog, I have a new spring freebie coordinated with my new kit Wake Up! available soon at scrapmatters.com.


Downlad freebie here

And the full kit




I've found my boys' pictures from the last spring :) And here you have my LO. Have a fun with this full of spring elements kit:)


Full credits here

33 komentarze:

Anonimowy pisze...

Beautiful kit, thank you very much for the freebie.

Sharon aka Scrapcat4914 pisze...

TY so very much for the BEAUTIFUL sampler!!!!!

nancypinct pisze...

This is a great spring kit!! I really like the papers in your freebie, but I LOVE your BUGS!! Thank you so much for this very nice gift!!

Maria pisze...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today.

Bernadette pisze...

Your kit is just beautiful and I love the stardust elements. Thanks for the samplers. Hurry up and get the kit in store, I want to buy it! Lol

Cindy pisze...

Thanks for the beautiful freebie!!

Eva pisze...

Thank you so much for the beautiful sampler!

.:eva:.

UHK Gallery pisze...

Czołem Kasia, oj mało Cie ostatnio, mam nadzieje, że okoliczności niedługo bedą jak sprzyjające bardzo bardzo i ciraz bardziej :) Freebiesa zasysam, dzięki :):):)

UHK Gallery pisze...

Mam nadzieję, że mnie nie zabijesz, ale ustrzeliłam Cie w łańcuszku zwierzeniowym - sama nie lubię, ale cóż zrobić heheheheheh :):):) Szczegóły u mnie!!!!

Mirabeel pisze...

Oj super zestawik...dawno digi nie robiłam, ale może czas zacząć? Dziękuję! :* Pozdrowiam

Jessica pisze...

love love LOVE your designs! tysm!

mamami pisze...

Kasiu i znowu sie spóźniłam. ja też Cie ustrzeliłam na moim blogu :)
zapraszam po szczegóły do siebie.

Filka pisze...

cudny zestaw :)

Barbarella pisze...

Ślicznie Kasiu, jak zwykle u Ciebie :)
Pozdrowienia, jeszcze dwupak :)

Monika69 pisze...

dziekuje za zestaw, z niego zrobiłam w całosci ten scrapek, mam nadzieję że Ci się spodoba http://images25.fotosik.pl/168/0144caf64adc1705med.jpg

olga9999 pisze...

Fantastic mini, thanks so much for sharing this. :)
Best wishes. :O)

LaurenceB pisze...

It's a beautiful kit ! I think I'll use some parts of it for my blog's design ( unless you don't agree , of course ) .
:-)
LaurenceB

LaurenceB pisze...

It's a beautiful kit ! I think I'll use some parts of it for my blog's design ( unless you don't agree , of course ) .
:-)
LaurenceB

Yoasia71 pisze...

o i ja powiem rączki do ...
... góry, bo strzelam! Szczegóły u na blogu :)

wszedzie ktos mnie uprzedza:P

a o zestawiku to wiesz co mysle. kolejny cudzik:)

chwilka13 pisze...

"strzeliłam" do Ciebie Kasiu; szczegóły na moim blogu :)

verabear pisze...

Awesome kit, really really beatiful! thank you so much

monic pisze...

Z okazji Świąt Wielkanocnych zyczę:
miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
Pracy, która pomaga żyć.
Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie. :)

Yoasia71 pisze...

wpadłam sobie znów popodziwiac... zwłaszcza papiery, tła znaczy... CUDOWNE.... ajlowiu
:)

barb michelen pisze...

Hello I just entered before I have to leave to the airport, it's been very nice to meet you, if you want here is the site I told you about where I type some stuff and make good money (I work from home): here it is

Daywalker pisze...

Hi

I visit your Blog for the first Time, but not the last ;) I want to thank for the wonderful Freebies you shared with us.

Many Greetings from Germany

Andi

moniq75k pisze...

Zaglądam tu i zaglądam czekając na jakiś nowy wpis i... zaczynam się martwić. Czy wszystko u Ciebie OK Kasiu?

Anonimowy pisze...

Witaj! Nie wiem gdzie mogłbym pisać do Ciebie, więc robię to w komentarzach. Mam prosbę, abyś wyraziła zgodę na użycie Twoich dodatków z zestawu Love Letter (tło i kwiatki) w scrapie robionym na akcję charytatywną dla chłopca chorego na mukowiscydozę.
Tutaj jest scrap:
http://s81.photobucket.com/albums/j206/doti40/scrap/?action=view¤t=patryk_sbs.jpg

A tutaj forum o naszej scrapowej akcji:
http://smyki.pl/libs/phpBB2/viewtopic.php?t=8558&postdays=0&postorder=asc&start=0

Bardzo proszę o odpowiedź na e-mail kopciuchowa2@wp.pl - scrapa muszę dostarczyć do końca maja.
Pozdrawiam serdecznie - Dorota

babsko pisze...

puk puk :) Kasiu odezwij się choć słówkiem...

Monsen pisze...

Oh so beautiful - thank you!

UHK Gallery pisze...

Kasia no zlituj się i pokaż chociaż nogę, no Kasia.....

Peggie pisze...

This is beautiful. Thank you.

vana pisze...

Beautiful - thank you! :)

genedes pisze...

Thank you, your kit was added to the list of the blog Scrap freebies