środa, 15 października 2008

Na co można znaleźć czas...

...gdy ma się do siebie przyklejonego małego stwora-łakomczucha:) Na zupełnie niewiele :)

Do tego mój dawny scrapowy kąt zostal zlikwidowany i potrzebuję chwilę, żeby na nowo rozłożyć się w nowym miejscu. Nie będzie już tak przyjemnie i nie będę mogła ukryć za zamkniętymi drzwiami mojego bałaganu :D Ale czy ja w ogóle znajdę na to czas???

Jedyne co mogę teraz zrobić trzymając małego smoka na rękach to poklikać trochę myszką na kompie :)

To co z tego klikania wyszło, poniżej :D Oraz kilka aktualnych fotek naszych smyków: tego maleńkiego i dumnego zerówkowicza!!


Wszystkie elementy pochodzą z moich zestawów, a w szczególności z zestawu "Painted in Green" dostępnego w scrapmatters.com












ps. Jeszcze raz wielkie dzięki za wszystkie życzenia i gratulacje!! I kartki, które do mnie dotarły!! Ula i Magda - buziaki gorące!!! Myślę, że już wkrótce z radością będę mogła otworzyć dom dla gości - gdyby ktoś miał ochotę na dobrą herbatę - serdecznie zapraszam!!

11 komentarzy:

Costa pisze...

ojojoj jaki piękny digiscrap ;D ale powiem Ci że zerówkowicz nononono przystojniacha ;D
Buziakkiiii
p.s. Ja mam cichą nadzieje ,że niebawem znajdziesz gdzieś kawałeczek miejsca i czasu na real scrapa bo ja tu czekam i usycham ;D

Rydia pisze...

Chłopaki słodziaki,digi scrap śliczny.
Spóźnione ale najszczersze gratulacje z okazji narodzin Kubusia :***

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

Kasiu rozumiem Cię doskonale ... też to przerabiałam i nadal przerabiam tylko w innych wydaniach :)...a chłopaki cuuuudne...Kubuś taki maleńki, a Mikołaj prezentuje się znakomicie...

no i przy tych swoich szczęściach nie zapominaj o sobie...ściskam bardzo mocno...

Bea pisze...

Kasiu!! Kubuś przesłodki!!! Ale mały zawiniątek z niego!!! to podkurczanie nóżek u maluszków zawsze mnie rozczula!!
Fajny zerówkowicz!!!!!
Pozdrowienia dla rodzinki!! :) i Uściski dla CIebie!!!

Babsko pisze...

o matulu ale bym wycałowała te śmierdzioszki :****

Piękni synowie, piękny digi!

cwasia pisze...

Ale przystojniaki z Twoich chłopaków! :*
No i scrap piękny!

Barbarella pisze...

Cudaśne chłopaki :*

EWA pisze...

Oj wiem co to znaczy nie mieć czasu zupełnie bo do cyca przykleiło się cos cudownego!:) Jeszcze niedawno i ja tak miałam ech:) Scrapik urokliwy a dzieciaki -słodkie!! zdrówka całej rodzince życzę i cieplutko ozdrawiam

Nowalinka pisze...

Ale kruszynka na tym kolorowym scrapie :)
Pięknie :)
Starszy syn w mundurku niczego sobie...no jak te dzieci szybko rosną! :)

Jaszmurka pisze...

ależ cudne zdjęcia! :D

Te z syrkami to już w ogóle rewelacja!

Nela5 pisze...

cudowne dzieciaki, a szkolniak po prostu wymiata ;-))))