niedziela, 13 września 2009

2 godziny ...

...- tyle mniej więcej trwa dzienna drzemka Kubusia. Postanowiłam, że ten czas będę poświęcać WYŁĄCZNIE na moje przyjemności! Bo gdy Kuba nie śpi... biega po całym mieszkaniu, a ja za nim:) Ostatnio stety - niestety? odkrył moje szuflady! Zanim się zorientowałam włóczki, dziurkacze, wstążki w ekspresowym tempie lądowały na podłodze. Im głośniej krzyczałam NIEEEEE, tym szybciej lądowały!

Ale przez te dwie godziny, ha! coś tam nawet powydzieram i ponaklejam. Z wakacyjnego buszowania po sklepach (tym razem to było TESCO na Słowacji) przywiozłam kartonową, niedużą walizkę. Taka sobie z niej walizka podróżna powstała: coś dziewczęcego w chłopięcych kolorach.

 
  
  
 


Dodatkowo ramka z naszym psotnym Mikołajkiem. Pora wywołać jakieś zdjęcia z Kubusiem i jemu poświęcić jakieś papierowe małe conieco.


ps. uległam pojawiajacej się tu i ówdzie pokusie i zaczęłam robić kartki bożonarodzeniowe! Masakra: święta we wrześniu! Ale o tym już następnym razem:)

9 komentarzy:

Agnieszka/Mirabeel pisze...

Świetna walizeczka Ci wyszła!! Rameczka urocza, akurat mam prace na stole z tymi papierami :)Słodkiej codziennej drzemki Kubusiowi życzę, niech pozwoli mamie poscrapować od czasu do czasu ;) Pozdrawiam!

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Fajna walizeczka:) Ja nie uświadczę nawet dwóch godzin drzemki Danusinej w dzień, a już na pewno nie dwóch pod rząd, niczym nie przerywanych. W sumie czasem w ciągu dnia się może i uzbiera... Trochę szkoda, bo chęć tworzenia wielka. Na szczęście są jeszcze noce;)

Nowalinka pisze...

Ale superowa ta walizeczka!! :)
I scrapek wakacyjny świetny :)

A co do kartek świątecznych to (stety-niestety) też musiałam zacząć robić ;)

Bea pisze...

Ale ekstra!! Walizka super, duża jest??
I świetny wakacyjny scrap!! :)

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

daj Małemu trochę pobałaganić...może coś wyscrapuje ;)))

super zdjęcie Mikołajka w pięknej oprawie

więcej! więcej! więcej! snu dla Małego i czasu dla Mamy

życzę

Niebiesko_Oka pisze...

walizeczka jest mega urokliwa,
w wakacyjnym, morskim klimacie!
A ramka jest cuudna :D

k_maja pisze...

baaaardzo słuszna decyzja!!! i oby jak najwięcej scrapowych efektów :)

walizeczka genialna!!! zresztą ramka też świetna - jak widać nie wyszłaś z wprawy :)))

Jaszmurka pisze...

Jak fajnie Cię znowu widzieć :D

elfik pisze...

ooo kochana walizeczka super, zreszta ramka tez. To Ty tak codziennie 2 godziny mozesz skrapowac??? poprosze o przepis.