piątek, 20 listopada 2009

Po dłuuugiej podróży...

...dotarły do mnie różne różności z różnych łapanek sklepowych:) Niektóre z nich tak długo czekały na tę podróż, że można je niemal uznać za zbiory archiwalne! Ja jednak dzielnie bronię sie przed uleganiu modom i cieszę się tym co mam :D I tak oto, ze znanych już wam z Karolowych prac papierów Kelly Panacci, powstała choinkowa ramka na zdjęcie. To chyba jedyna "forma" zimy, którą jestem w stanie zaakceptować!!!



 

 

Na koniec głębokie ukłony dla wiernych gości:). Już wkrótce blog ostatecznie przeprowadzi się pod nowy adres artevaria (com/pl:). Jeśli będziecie chcieli nadal do mnie zaglądać, już dziś możecie zaktualizować ten adres.


Pogodnego weekendu! Oby był tak słoneczny jak dzisiejszy dzień!

5 komentarzy:

UHK Gallery pisze...

Cudnie jak zaaawsze, tylko chcemy Cie wiecej!!!!!!

Barbarella pisze...

jak zwykle pięknie, szkoda, że tak rzadko :)

A nowa stronka nie chce mi się dodać do bloga ... :((

Karola Witczak pisze...

Zawsze warto tak długo czekać na kolejne Twoje prace! Ramka jest cudowna, piękne detale i pomysł na nią - rewelacyjny! Ściskam Cię mocno!:*

BellArte pisze...

Jejku, jak pięknie dopracowane :)

lalalla pisze...

prześliczna