piątek, 20 marca 2009

takie coś za mną chodziło...

...aż ścieżkę wydeptało i w końcu powstało :) Wymyśliłam sobie kiedyś mały album - składak, który jednocześnie mógłby służyć jako podróżna ramka ze zdjęciem. Wrzucić takie coś do torebki lub walizki i będąc gdzieś daleko od domu, w obcym, zimnym miejscu :D ustawić sobie "przenośną ramkę" na nocnej szafce :D Powstał prototyp z Mikołajkowymi zdjęciami. Rzecz to niewielka, zamyka się w 10 cm na 10 cm, i wymaga jeszcze dalszego dopracowania oraz drobnych modyfikacji... ale jest!!! Nie wykorzystałam wszystkich wolnych powierzchni - bo tylko tyle miałam odpowiednich zdjęć. Na kolejnych fotkach pojedyncze strony (chciałoby się aż napisać "stronki" :D), trochę detali oraz dwa ustawienia "ramki".
















A skoro już się chwalę, to co mi tam - jeszcze Kubuśka dorzucę :) Toć mu już 6 zaraz stuknie :D

14 komentarzy:

UHK Gallery pisze...

Jaki duży!!!! Moja Aga jakaś taka dzidziusiowa ciągle a i o trzymaniu w rączkach nie ma mowy :(

Do trzech razy sztuka - wołam wołam odezwij się na gg albo mejla plis plis!!!!!!!!!


A no i oczywiście czadowy składak - zwłaszcza ta grubość kart - to chyba taki sposób złożenia, nie? Bo jakos nie mogę wyczaić.....

Bea pisze...

Kasiu!!! Le fajny Kubuś!!!!
Składak ekstra zrobiłaś!!!!! i fajnie się zawija ;)

Olga Heldwein pisze...

łeee ramka jest ekstra ;) ja dla mnie nie ma co kombinowac tylko 2 z Kubusiem robic.

AAAAA jaki on duuuuuuży już. Pamietam go jak byl takim małym glutem na spotkaniu !!! sliczny chłopak!

Karola Witczak pisze...

Kubuś rośnie w mgnieniu oka! Jak to już 6?:D Masz wspaniałe te chłopaki! A ramka to świetny pomysł, bardzo mi się podoba to złożenie i magnesik, próbowałam go gdzieś dopasować ale na razie czeka na swą kolej! Buziaki i uważajcie na siebie w drodze! Dobrej zabawy na śniegu!

Nowalinka pisze...

Świetny pomysł z tym albumikiem ramką i tymi sładanymi kartami w środku, tyle zdjęc się zmieściło :)
A Kubuś z bujną czupryną i tymi wielkimi oczyma prezentuje się pięknie :)

mamami pisze...

Ramka świetna, precyzja składania powalająca jestem w szoku ile tam zdjęć można upchnąć. naprawdę rewelacyjny pomysł.
A Kubuś, cóż tu dużo gadać, miodzio :) To nieprawdopodobne jak czas szybko leci.
Szkoda ze w tym roku mi się nie uda Sulejowa zaliczyć :(

k_maja pisze...

oo, świetny pomysł! i Ramka cudna! a Kubuś - to dopiero cuuudo!!! :))

Kamila pisze...

super składak :) świetnie rozwiązny, fajowe fotki :) i cudny mały Kubuś :)

Ściskam mocno !!!

EWA pisze...

Albumik fantastyczny-chłonę jego urok!! A maleństwo-pięknie rośnie! ściskam was serdecznie :)

Niebiesko_Oka pisze...

ramka-składak- fantastyczna!!!

Kubuś przesłodki :)

pasiakowa pisze...

Fantastyczny składak! I jaki pomysłowy! :)

A maluch boski :) Jeju.. jak dzieci szybko rosną.. ;)

Pozdrawiam cieplutko!

Zielona pisze...

Hop hop :) Co tu tak pusto?

Jaszmurka pisze...

helooooł

Jakieś wieści z frontu? :D

Album bomba! Bardzo mi się podoba :*

Znaków życia się domagam :D

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

Oniemiałam i zachwyciłam się niesamowicie... Cudny album stworzyłaś. A z Krzysia przystojniak, jak się patrzy!