wtorek, 4 listopada 2008

Czasem...się spóźniam...

...i tak było niestety i tym razem. Spóźniłam się z pracą na Nulkowe wyzwanie - comiesięczny scrap na zadany temat. W październiku trzeba się było zmierzyć z tematem wymyślonym przez Rae. "Czasem..." - hmmm, no właśnie, tak wiele jest tych czasem... Aż w końcu padło na "Czasem życie jest kolorowe a czasem czarno-białe" - czyli coś co obejmuje wiele różnych "czasem"... Pozostałe prace - ależ w tym miesiącu dziewczyny były punktualne :) - znajdują się już na blogu Inspirujemy


13 komentarzy:

magdalena pisze...

ah wszystkie te detale- napis w górnym lewym rogu, niedbałe przybruzenia, kolorowa parasolka, szycia, rub-onsy (?!)... powaliły mnie na kolana..

swietne dobrałas kolory- ten papier czarny w białe kwiatki swietnie akcentuje pastele..

jak dla mnie bomba!

a.batory pisze...

zdjęcie wspaniałe !!!
i niesamowicie mi gra z cytatem

Bea pisze...

Maksymalnie odjazdowo to zrobiłaś Kasiu!!!!!!! A fota!!!! Serio masz taką parasolkę?? Super. Moja się połamała na jakimś super wietrze w Koszalinie :(

Nowalinka pisze...

Warto było zaczekać na taką spóźnialska prace :)
Jest fantastyczna, ten mega kolorowy parasol, ramki wokół zdjęcia, to przejście kolorów i napisów....noooo!!! :))

EWA pisze...

Bardzo ciekawa interpretacja tematu!! super scrap Kasiu!! Pozdrawiam serdecznie!

Anonimowy pisze...

Piękny skrap! Szczególnie mnie urzekają te stłumione kolory i wszędobylskie ciekawostki, które czają się w nim w dużej ilości :) Ten kolorowy akcent z parasolką- rewelacja!

Barbarella pisze...

niesamowity :0

Anonimowy pisze...

Спасибо за интересные работы.

k_maja pisze...

czad!!!! strasznie mi się podoba!!!!

Monia vel bobinia pisze...

scrap przepiękny, uwielbiam twoje interpretacje tematów .... dlatego też w krążącej zabawie na "Kreatywny blog" jesteś jedną z 7 nominowanych osób :) zapraszam do siebie po szczegóły :)

RosaliaArt pisze...

bardzo mi się podoba!!!

Costa pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie blogowe ;D bo ja bez Twojego bloga to sobie nie wyobrażam świata scrapowego ..cmoki dla cłaje załogi ;***

Maugo pisze...

Pierwszy raz jestem na tym blogu (wiem- wstyd na calej lini) I jestem zachwucona :) Prace świetne! Napewno bede tu zaglądała :)