środa, 9 stycznia 2008

nowe nowości niczym oczywiste oczywistości :)

Blisko dwa miesiace nieobecności. Tyle czasu zajęło mi uporządkowanie różnych spraw, tak aby teraz można było ogłosić Wielki Początek!! Nie było nawet czasu na Świąteczne czy Noworoczne życzenia!!

A cóż dokładniej oznacza Nowy Początek?? Sama jeszcze nie wiem :) Gdyby było to odzwierciedlenie moich marzeń, to Początek byłby wręcz wybuchowy!! Ale na wszystko przyjdzie pora. Teraz cieszę się zawodową wolnością!! Cieszę się czasem, który mogę spędzić z kochanymi osobami!! Filiżanką kawy wypitą przy dobrej muzyce i ciekawej książce!! I nawet mroźny, zimowy poranek nie jest już tak straszny!! No i ten czas, prawie nieograniczony, który można poświecić na realizacje pasji... Za resztę można zapłacić kartą MC :D

Tak więc wiele rzeczy się dzieje, jeszcze więcej dziać się będzie :)

A na dowód tego, że i końcówka roku pełna była twórczej atmosfery, cztery, CZTERY, cztery !!! LO's, które pojechały jako prezenty do..... Francji!!





10 komentarzy:

Karola Witczak pisze...

Strasznie się cieszę, że się spełnia, oby do przodu i z nie mniejszym impetem! :D Początek zwykle oznacza dobre, więc musi być wybuchowo-scrapowo ;)
Lo's wspaniałe - warto było czekać!

Anonimowy pisze...

Kasiu a już się wystraszyłam, że tak się zatraciłaś w obowiązkach życia codziennego, że scrapowanie zeszło na dalszy plan. Na szczęście nie. Pięknie - jak zwykle u Ciebie. Nawet róż, którego nie lubię i już, przez Ciebie zaserwowany prezentuje się bajecznie!

Anna Chudzik-Pawlik Art pisze...

no nareszcie...jesteś...a juz się wielu martwiło...no i jak wracasz to od razu z pięknymi scrapami...dużo tu wszystkiego :) i guzików, które bardzo lubię i kwiatków ,i motylków a jednak niczego za wiele...ja tak nie potrafię...czekam na następne...

Beata pisze...

no w końcu! czekam i czekam i nic:) a tu od razu 4 scrapy... no dobra, rozłożę sobie na 4 dni:P a wolności to ci 'twórczo zazdroszczę';)

UHK Gallery pisze...

Ludzie jak ja się cieszę!!!!!!!
Już na mnie działał wpiiiiiiwiennie ten Bollywood - nie, że coś mam do niego, tylko ze zawsze tak liczyłam na nowe :):):)
Świetne to LO'sy, chodz nie wiem co to jest ten LO;s, byle to był szczęśliwy ten los heheheh witaj spowrotem!!!!!

Agnieszka/Mirabeel pisze...

swietne scrapy!! tez czekalam z utesknieniem az sie pokazesz.... pozdrowienia!

Filka pisze...

super że już jesteś :) teraz może być tylko lepiej :))))
zas wolny... nic lepszego nie mogło Ci sie trafic ... to co kiedy kawa? :)))
ciepliutko pozdrawiam :*

aaaasssssaaaaa pisze...

o cudne scrapy... tez zaglądałam i wyczekiwałam nowości a tu takie cuda na początek roku.....

Jaszmurka pisze...

Zaglądałam regularnie do Ciebie i w końcu doczekałam się nowości. Nowego wpisu, w ogóle znaku życia :D

Życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń, tak krok po kroczku i wielu wspaniałych chwil w życiu!

:*

Scrapek "pink" ten ostatni... no mnie powalił! Strasznie mi się podoba! Wszystkie są świetne ale ten jest moim faworytem :D

pozdrawiam :*

Anonimowy pisze...

qq, zarażona ogólnym strzelaniem strzelam i ja do Ciebie :) szczegóły na moim blogu. pozdrawiam serdecznie